میخوام داد بزنم

 


دلم میخواد داد بزنم از دست خودم عصبانیم
الانم درست حالیو دارم که امروز بعد از ظهر تلفنی صحبت میکردم داشتم
اصلا نمیدونم چی بگم
تازگیا یه ضعفی پیدا کردم با هر کی که بحث میکنم فقط میتونم شنونده خوبی باشم اصلا حرف جدیدی ندارم که بگم
هرکس صحبت میکنه منم فقط میگم خوب
درسته بله
خوب کسیم صحبت میکنه توقع داره منم یه چیزی بگم میگه خوب همش شد که بله خوب یه چیزیم تو بگو
انگار مثل آدمی که بهش گفتن هیچ حرفی نزن فقط سکوت میکنم
چند روز پیش با یکی از دوستام خیلی بد برخورد کردم امروز زنگ زدم ببینم از دستم ناراحته یا نه و هم اینکه از خودم دفاع کنم بگم بابا بهم حق بده باهات اینطوری برخورد کردم
دقیقا 1 ساعت صحبت کردیم یعنی صحبت کرد شاید 5 دقیقه هم من حرف نزدم
با وجودی که خودم زنگ زده بودم پشیمون شدم دوستم گفت بابا تو هم یه چیزی بگو مگه نمیگی حق با توه خوب از خودت دفاع کن
داشت گریه ام میگرفت گفتم من هیچی نمیتونم بگم یعنی هیچی ندارم بگم اصلا نمیدونم چی بگم
فقط گفتم کم آوردم
تا حالا اینجوری احساس ناتوانی نکرده بودم
خدایا من چرا اینطوری شدم؟
میخوام فقط گریه کنم
تورو خدا بچه ها اگه راهکاری دارید به من پیشنهاد کنید


پ.ن: خواهش میکنم اگه راه حلی واسه مشکلم دارید کامنت بزارید برام ننویسید قشنگ نوشتی هیچم قشنگ نیست فقط یه واقعیت تلخه
البته اگه تونستید حال منو بفهمید 


 

نظرات 42 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ http://parsa-raiman.blogfa.com

خوب دوست من اول سلام
بعد از سلام در مورد مشکلت می خوام بگم تازگیا شاید یه اتفاقی برات افتاده که خودت بت خودت قهرت شده .
اما اینم یه راه حل داره
می تونی بری حمام یه دوش آب گرم بگیری تو این زمستونی می چسبه بعد از حمام یه چای و بعدش . . . .
یه نیت می کنی و یه تفعل به حضرت حافظ و بعد هم جلوی آینه بایست و وضو بگیر و دو رکعت نماز عشق بخوان و با حضرت عشق چند کلامی صحبت کن .
یقین دارم که حال و احوالت بهتر خواهد شد .
تو وبلاگم منتظر حضورت و جواب مثبت این کار هستم .
یا علی مدد - پارسا کوچه تنهایی خیال

امیر جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

پشیمان شدن از نگفتن بهتر از پشیمانی از گفتن است ...

اگه جمله ی بالا رو قبول نداری پس دست از تلقین به خودت بردار

اوضاعم خیلی بهم ریختست، تحمل فکر کردن روی مسائل مختلف رو ندارم، واسه همینم اگه نتونستم بهت کمک کنم ناراحت نشو
فقط می تونم بگم امیدوارم زودتر به اون مرحله ای برسی که میخوای و به نفعته ...
با آرزوی موفقیت
در پناه حق

الهام جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ب.ظ http://koochoolooyesheytoon.blogfa.com/

سلام
خیلی زیبا بود
ای ول عالی بود

صلیب نقره ای جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ب.ظ http://silvercross.persianblog.com

باز بـــوی باورم خـــــاکستریست واژه هـــای دفتــرم خاکستریست پیش از ایــنها حـــال دیگر داشـتم هرچــه میگفتند بـــــاور داشــتم مــا به رنگی ساده عادت داشتیم ریشـــه در گنـــج قناعت داشتی...نجوم نخوندم , ولی می دونم تو هفت آسمون یه ستاره ندارم. فیزیک نخوندم , ولی می دونم « هر عملی را عکس العملی است...» غیر از عشق من به تو و می دونم که واحد اندازه گیری عشق , ژول و کالری و وات و... نیست زیست شناسی نخوندم , ولی می دونم قلب همون دله که می تونه برای یه نفر تنگ بشه یا تندتر بزنه شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد

صادق جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://PersianBLoger.com/Blog

تا نسوزد بر نیاید بوی عود....
پخته داند کین سخن با خام نیست..
*****************
میدونی لان دقیقا عصر جمعه است...
حال منم اصلا تعریفی نیست..
دنبال یکی می گردم که بشینم کنارش.. بهش زنگ بزنم یه کم حرف بزنم...
بغضمو بشکنم. اما هیچکی نیست...
مثه همیشه دیوونه تو تنهاییش هیچکیو جز خدا نداره...
سجاده ام رو پهن کردم.
میرم وضو بگیرم...
خدا صدامو میشنوه..
اگه آدم میخواد گریه ام بکن.. پیش کسی گریه کنه که اشکاشو میخره....
**
بیاور قطره اشکی.. که من هستم خریدارش..
**
دعات می کنم سر نماز..
بیشتر با خدا حرف بزن... اونه که می تونه کمکت کنه...
دوست ابجی .. انشالله یه روز کنار خونه خدا ببینمت...
فدای تو /.
یا علی

سینا جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://bon1.blogsky.com

سلام دیانا جون
نبینم ناراحت باشی
ما نمی تونیم ناراحتیتو ببینیم
خوب ببین دنباله ی صحبت رو بگیر ببین چی میگن تو هم ادامه بده
یا بحث دلخواهتو بگو
دوستی که نتونی باهاش حرف دلت رو بزنی به چه دردی می خوره؟
منم خودم اینجوری بودم ولی الان بهتر شدم
بیشتر برخورد داشته باش تو خونه هم تنها زیاد نباش
با دوستی کسی سعی کن حرف بزنی
من تا جایی که فهمیدم سعی کردم کمکت کنم میبخشی
اگه زیاد حرف زدم
همیشه شاد باشیییییییییییی و خووووووووش
مرسی

کیا جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ http://parastouha.persianblog.com

سلام دیانا جان .. خوبی خانم ...
برو ته سالن ببین صدا خوب میرسه یا نه .. چرا این تریبون مشکل داره
امتحان میکنیم ۱ ~۲~۳
خوب : سلام و صد سلام خدمت حظار محترم بحث ایندفعه خیلی جدی میباشد .. من به نظرات این متخصصین نگاهی انداختم .. یکی از اقایون فرمودن برو جلو آیینه وضو بگیر و دو رکعت نماز عشق بخوان .. البته باید ایشان بیایند و نحوه وضو گیری را به ما هم یاد بدهند .. که این خیلی مهم میباشد .. و همینطور نمازش را ... باید نماز جالبی باشد:)) البته این نوع نماز ها و وضو ها در تخصص من نیست ... من یه مدل دیگه بلدم .. فکر کنم شما هم بلد باشی .. فکر میکنم اون رو بخونی بهتر باشد ....
شما باید یک کمی دنبال دلیل این مسئله بگردی و با خودت رو راست باشی .. ریشه یابی در این امر کمک بزرگی خواهد بود ... گاهی وقت ها نگرانی از چیزی باعث میشه که در رکن های دیگه زندگی اثر منفی بذاره و باعث بشه که کم حوصله بشی .. من یکجور بلاتکلیفی در این حالت شما حس کردم ...و فکر میکنم خیلی حساس و زود رنج شدی.. و من میترسم شوخی کنم .. کامنتم رو پاک کنی:))
ولی بی شوخی یه کم با خودت خلوت کن و ببین از کی و چه موقعه این حالتی شدی و دلیلش رو پیدا کن .. بعد با خودت کنار بیا .. و بهترین راه رو اون موقعه میتونی خودت پیدا کنی .. فعلا

سولماز جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دیانای گلم
چرا انقدر عصبانی هستی
گلم شاید یه مشکلی داری که من خبر ندارم اما منم به این بن بست رسیده بودم دیانای عزیزم اگه الان نتونی با خودت کنار بیای خیلی سخت میشه و ممکنه افسرده بشی این شروعشه من سختی زیاد کشیدم و فشار زیادی رو تحمل کردم اگه خواستی برام آف بذار تا راهنماییت کنم
soli_b2001

کیا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ق.ظ http://parastouha.persianblog.com

سلام دیانا جان .. خوبی اپم منتظرتم.. فعلا

آتنا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ http://vatena.blogfa.com

سلام دیانا جان
نبینم که ناراحت باشی منم یه وقتایی اینجوری میشم یعنی اصلا حرفی ندارم که بزنم فقط گوش می دم خودمم مثل تو نمی دونم باید چی کارش کرد البته من مثل تو ازش ناراحت نمیشم . اگه به راه حلی رسیدی منم خبر کن .
بابا این ادارات دولتی پوست آدم رو می کنن تا بالاخره به نتیجه برسی . نه هنوز نرفتم سر کار.

***...venouse...*** شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.venouse.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خدا اون روز رو نیاره
که گرد غم رو دلت بشینه
وقتی آدم دل آزرده میشه
ساکت میشه
فکر میکنه او حتی ارزش جواب دادن هم ندارد
امیدوارم به زودی از این حال خارج بشوی

امیرحسین شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ http://voroojake-jahel.blogfa.com

سلام. خوبی؟:d
مرسی که اومدی...اگه دوست داری تولدمو می ذاشتی با تولد سال دیگم همراه تبریک می گفتی:-d
درباره ی مشکلت :
منم یه مدتی اینجوری بودم ولی هرچی به خودت تلقین کنی که نمی تونی جواب بدی و حرفی نداری بیش تر اینجوری میشی . پس یادت باشه به خودت تلقین نکن.
یه کار دیگه هم می تونی انجام بدی که واسه من موثر بود.
وقتی بیکار میشی بشین یه کم فکر کن خودت رو در حالت واقعی قرار بده فکر کن با دوستت هستی . تو ذهنت تمرین کن ببین چیا می تونی بهش بگی اولش شاید بگی الکیه و بیخیال ولی اگه امتحان کنی جواب میده.بشین فقط فکر کن که مثلا همین تلفنی که به دوستت زدی چه چیزایی می تونستی بهش بگی یا اگه خودت می خوای شروع کننده ی صحبت باشی چه چیزایی اتفاق افتاده که بخوای در موردش با دوستت بحرفی.
ولی به نظرم مهم تر از این کارا اینه که این فکر رو از خودت دور کنی که نمی تونی جواب بدی.
وقت بحث با دوستات هم اگه شد اصلا به این فمر نکن که مشکل داری اگه بتونی این کار رو بکنی ۹۰٪ مشکلت حل میشه :d.
خوب دیگه من برم . موفق باشی :-"
راستی این بار که میای پول ویزیت هم بیار :d

مصطفی(هیچکس) شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ http://bofmens.mihanblog.com

سلام دیانا جان
کی ما فقط گفتیم قشنگه..راهکارهایی دادم
امیدوارم خوب باشه

سانای یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.sanay.blogfa.com

سلام
خوبی عزیزم
این بار چندمه که اومدم ولی باز نمی شد
دختر این چه صحنه های وحشتناکی هست گذاشتی همش اشک ...اینجا خونه شادی بود ها...
این چه غمنامه هست نوشتی
نبینم غمتو عزیزم
درست میشه غصه نخور
دوست دارم

علیرضا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.amen85.persianblog.com/

یک روز رسد غمی به اندازه کوه
یک روز رسد نشاط اندازه دشت
افسانه زندگی چنین است
در سایه کوه باید از دشت گذشت...

شیطون بلا(زهرا( یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ http://sheytoon-bala.blogfa.com

سلام خانومی...
نبینم دیانای ما غمگینه!!!!
ببینن خانومی این مشکل رو منم داشتم و الانم تا حدودی دارم....من تا می خوام از خودم دفاع کنم گریم میگیره و به همین دلیل مجبور میشم هیچی نکم و نمی تونم حرفامو بزنم...اما گلم فقط سعی کن به خودت تلقین نکنی که نمی تونی اگه تلقین کنی مشکلت چند برابر میشه...
من زیاد نمی تونم کمک کنم چون خودمم این مشکل رو دارم...اما فقط می تون بگم که سعی کن خودت رو به بی خیالی بزنی...وگرنه..........
بازم میام پیشت خانومی...
فعلا بای

بانو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ http://banooirani2000.blogfa.com

سلام دیانای مهربانم
ممنون از حضورت در به رنگ عشق
از اینکه به این حالت دچار شده ای ناراحت شدم
گاهی پیش میاد
میدونی ذهن ما گاهی زیاد که مشغول باشه در حالی که در فکر هستیم به دیگران گوش می کنیم
و این مشکل صعب العلاجی نیست که نگرانت کنه
بعد از مدتی برطرف میشه
نگران نباش و زیاد فکرش را نکن
گاهی به علت مشغله ذهنی زیاد این مسائل پیش میاد که به مرور زمان برطرف میشه
زیاد روش حساس نباش و اون رو یه امر غیر عادی ندون
ما ادمها همیشه به یک حال نیستیم
فقط سعی کن به خودت قوت قلب بدی و مایوس نشی
افکار منفی رو از خودت دور کن و به چیزهای بهتر و قشنگتر فکر کن
موید باشی
قربانت
بانو
در ضمن اگه بیشتر خواستی صحبت کنیم میتونی بهم ایمیل بزنی
فدای تو

لیلی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ http://atreyass.blogfa.com

قسم به وسعت پاییز..من زمستانم...بمان بهارترین...در خواب چشمانم....دوست دارم...عزیزم..

Lonely دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام دیانای عزیز.
امیدوارم که همیشه خوش خرم باشی و هیچ وقت مثل من تنها نباشی .از اینکه به کلبه تنهایی من سر زدی خیلی ممنونم. خوشحالم کردی.
در مورد وضعیتتُ باید بگم که درک میکنم تو چه موقعیتی قرار داری . من خودمم بعضی اوقعات تو همچین وضعیتی قرار میگیرم. هیچی برای گفتن ندارم و میمونم که چی میگی.
در مورد اون تلفنی که به دوستت زدی و میخواستی که از خودت دفاع کنی. به نظر من تو باید قبل از اینکه بهش زنگ میزدی در مورد حرفهای که باید میزدی و حرفهایی که باید میشنیدی فکر میکردی.تازه اگه هم اون موقعی که کم آوردی میتونستی به یه دلیلی از ادامه ی صحبت دست بکشی و بشینی فکر کنی که چرا نمی تونی چیزی بگی. یا برای چی ذهنت به بمبست رسیده. بعد که خوب ذهنتو اماده کردی دوباره براش زنگ بزنی.

این روش برای من جوابگو بوده. البته خیلی کم پیش میاد برام که هین صحبت با کسی دچار این حالت بشم. من اگه احساس بکنم که اگه دچار همچین وضعیتی میشم. قبلش فکر میکنم و حتی جوابهای طرف مقابل هم رو برای خودم در نظر میگیرم.
به نظر من تو هم همین کارو بکن. سعی کن ذهن طرف مقابلت رو بخونی.
خیلی حرف زدم. سرتو درد آوردم.
تا بعد خدا پشت و پناهت باشه

گیتاریست دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ http://fffsr.mihanblog.com

سلام گرم مرا پذیرا باش دیانای عزیز
متنت رو خوندم ...اصلا فکر نمیکنم مشکلت به اون اندازه که بزرگش کردی باشه ...این حالت برای هر آدمی پیش میاد و یکی از خصوصیت های آدم ها همینه اصلا هم نباید اسم مشکل روش بذاری ...اتفا قا یه نیم ساعت پیش منم دوس داشتم داد بزنم ....به نظر من اگه این حالت واسه ت پیش اومد به خودت اجازه بده که گریه کنی چون دلت رو صیقل میده و آرومترت میکنه ...بعد روزی سه نوبت هر نوبت ۱۰ بار نفس عمیق بکش ...اگر عمل دم ۵ ثانیه طول بکشه عمل بازدمت رو دوبرابر کن یعنی بازدمت ۱۰ ثانیه طول بکشه ......تکرار همین تمرین در دو سه روز متحولت میکنه .... امیدوارم وقتی نفس عمیق میکشی به یاد ماهم باشی وبه کلبه یما سری بزنی و خوشحالم کنی
شادباشی دیانای عزیز

**مریم** سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام دیانای مهربونم !
خوبی خانومی ؟
الهی ! می تونم درکت کنم ... بعضی وقتا این حالت پیش میاد ...
بزار رو این حساب که می خوای بیشتر بشنوی و تجربه کسب کنی ... چرا منفی فکر می کنی ... من که احساس می کنم می خوای بیشتر تجربه به دست بیاری ... امیدوارم که به نتایج خوبی هم برسی ...
خودت هم زیاد ناراحت نکن... مراقب خودت هم خیلی خیلی باش
قربونت برم ...موفق باشی همیشه

دفتر عشق سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

گمشده ام ، در یک قفس سرخ ،در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق...
گمشده ام ، در قلب یک عاشق ، در قلب یک مجنون ....
گمشده ام ، در یک آغوش گرم ، در دشت پر از آرزو و امید ...
گمشده ام ، در کنار دریا ، لحظه غروب خورشید ، درون دستهای گرم یک معشوق....
گمشده ام ، در کوهستان و صحرا ، در آسمان و این دنیا!
من یک گمشده پر آوازه ام ، یک گمشده در دنیای قلبها!
==============
سلام خوب هستی؟ دفتر عشق آپدیت شده خوشحال میشم سر بزنی و بعد از مدتها نظر خودتو بگی .. شاد باشی. یا حق

رضا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://reza169.blogsky.com

سلام
انسانها بعضی وقتها اینجوری میشن
یکش من
اره خودم
زود گذره ...غصه نخور
بعضی وقتها یه جوری میشم که اصلا حوصله هیچ کس را ندارم....
اما بعد مدتی باز اروم میشم
قربانت
بای

اهل دل چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ق.ظ http://www.khaznedeltangi.blogfa.com

سلام
همه اینایی که گفتی زود گذره زیاد بهش فکر نکن
عید قربان وغدیر مبارک
کریسمس هم مبارک
خزان دلتنگی با دلتنگی آپ شد
خوشحال می شم اگه بیای وحرف دلتو بزنی
موفق باشی و مستدام
بای

کسری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://kasra2754.blogsky.com

ارادت...

سپهر جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.sepehr-tanha.blogfa.com/

سلام
امیدوارم حال شما خوب باشه
راستی وب شما هم جالبه دوست داری باهم تبادل لینک کنیم منتظرتم
بای

نازنین جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://ensaniiat.blogfa.com

دیانای عزیزم سلام
خانمی کم حرف زدن خوبه . کم سخن گوی مانند در //
اگر می خواهی قدرت کلامت را تقویت کنی //روبه روی آینه بایست و صحبت کن . از همه چی.
از حضورت در وبلاگم ممنونم /عزیزم آمپول دندانسازی زیاد درد نداره اولا؛ یک کرم بی حسی می زنند بعد آمپول بعدش مثل نیش پشه های شمال است
شاد باشی مهربانم

نازنین جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ

شرمنده : اشتباه گفتم
**************** کم گوی و گزیده گوی.
آرزوی موفقیت برایت دارم

احمد شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://tali.blogfa.com

اَلْحَمدُ لِلهِ الَّذِی جعلنا منَ المُتَمَسِّکینَ بِوِلایة امیرِ
المُومِنین
سلام
عید سعید غدیر عید بزرگ ولایت بر شما مبارک
آپ آپم ....... خوشحالم کن و سر بزن

محمد یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ

علتش فقط میتونه این باشه که میگی اگه یه دل دو تا محبت رو نپذیره دل نیست
میفهمی منظورم چیه دیگه
سعی کن حداقل با دل خودت رو راست باشی
در ضمن فقط به عنوان یک دوست می تونم بهت بگم بد نیستیه بار یه عشق واقعی رو تجربه کنی
(کسی که یک بار عشق رو تجربه کرد و پشت دستش رو داغ کرد)
yahoo id: joolia_lovest

گیتاریست دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://fffsr.mihanblog.com

سلام دیانای عزیز

امیدوارم به روز نشدنت به دلیل ناراحتی و مشکلات نباشه
و باز امیدوارم مسائلی که نوشتی برات حل شده باشه
من به روزم اگه وقت کردی خوشحال میشم یه سری بهم بزنی

همیشه شاد و با نشاط باشی دیانای عزیز

خانومی و آقایی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://khanomivaaghaii.blogsky.com

سلام دیانا جونم..الهی...میفهمم چی میگی...منم بعضی وقتا اینجوری میشم....اون لحضه واقعا نمیدونم چی بگم...حرفی هم ندارم که بگم با اینکه مثلا خودم زنگ زدم و هی میگم خوب بگو...!!!!خیلی بده...اگه راه خلی پیدا کردی که موثر باشه به منم بگو....راستی گلی جون من آپم...منتظرتم...بوسس...بوسس..خانومی

صفحه دوست داشتنی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ http://safe-doosdashtani.persianblog.com

سلام ..چیزی ندارن بگم...فکر میکنم بعدا بهت میگم....ولی اینا همه زودگذرن..

پریا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ http://doneyebarf.persianblog.com

(هوالمحبوب*)
سلام دیانا جون . من نمی دونستم بروز کردی و البته کمی هم گرفتار بودم و دیر اومدم ...
چی شده ؟ این که مشکل عجیبی نیست منم خیلی وقتا اینجوری می شم و اصلا نمی تونم یه کلمه هم حرف بزنم و بعدش هم خیلی خیلی از این موضوع ناراحت می شم و احساس می کنم چرا نمی تونم به خودم کمک کنم ... البته این موضوع قبلا در موردم پررنگتر بودش کم کم به خودم اعتماد کردم و الان وضع بهتر شده انگار ...
فقط به خودت فرصت بده گاهی خود درونی آدم دلش می خواد منزوی بشه دلش می خواد ساکت بمونه دلش می خواد نتونه کاری انجام بده یا حرفی بزنه ... اینو به حساب ناتوانی نذار.. بذار کمی زمان بگذره تا آرامشتو بدست بیاری..
فرصت بده ..
البته شاید یعنی امیدوارم که تا الان که من اینارو می نویسم این اتفاق افتاده باشه :)

غصه هم نخور عزیز دلم .خیلی مواظب خودت و سلامتیت و احساسات پاکت باش. عیدت هم مبارک . یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ http://bood.blogsky.com

forgetful سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ

۰۰۰۰۰۰
به نام او...

الهه باران سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام دیانای عزیز
آخی نازی

اصولا منم تو جواب دادن کم می آرم
می دونی آدم زیادی هم زبون داشته باشه کسی دوستش نداره...می دونی؟ یه وقتایی آدم سر به زیر و حرف گوش کن باشه خیلی با وقار تره...من اینطوری رو بیشتر دوست دارم . البته نمی گم تو سری خور باش و از خودت دفاع نکناااا.نه منظورم اینه که یه وقتایی هم بذاریم دیگران بیشتر از ما صحبت کنن...اینطوری می شه گفت یه جورایی هم احترام خودمون و حفظ کردیم...ولی بهتره با موقعیت خودت کنار بیایی...اونموقع هایی که باید حرف بزنی و بگی منم هستم خودش حرف می اد...مطمئن باش وقتایی که نیاز هست خود به خود می تونی از خودت دفاع کنی...باور کن وقتی حق با تو باشه دیگه نیاز نیست به خودت فشار بیاری که بتونی تو هم حرف بزنی...اون مغزت خود به خود شروع می کنه به کلمه سازی برای صحبت و دفاع
موفق باشی مهربان

الهه باران سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ب.ظ

راستی دیانا تو قالب آزاده اینار و درست کردی؟
می شه بگی چه جوری قالب می سازن البته اگر سخت نیست
همیشه دوست داشتم یه قالب ساده داشته باشم ...بنفش کم رنگ یا صورتی کم رنگ
با یه عکس ناز بالای قالب
ولی خب من که بلد نیستم
گفتم اگر تو بلدی بهم بگی چه جوری می شه
و البته اگر زیاد نبود

امیر چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
خوبی دوست خوبم ؟
فقط خواستم حالتو بپرسم
...
در پناه حق
فعلا

رضا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
فقط کافیه خودت باشی وحرفت رو بزنی بدون اینکه حساب دو دو تا چهارتا بکنی

محمود پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام
یاد باشه شما هرگز تنها نیستی . از موارد زیر غافل نباش :
اول یاد خدای منان - دوم یاد و خاطره همه انسانهای نیک ازانبیا ؛ مذهبیون ؛ فرهنگیان ؛ اندیشمندان و همه آدمهای مفید نسل بشر- سوم امام زمان { ع } - چهارم دعای خیر پدر و مادر .
تعجب نکن درسته من انسان وارسته و متدین نیستم اما هر ۴ مورد بالا را در مسیر زندگی کاملا حس کردم و حتی یک بار منوکاملا از اون دنیا برگردوندن .
البته من بعنوان مسلمون معمولی فقط مخلص کلام رو در این میبینم : کفتار نیک ؛ کردار نیک و پندار نیک .
باید در این سه مورد تلاش کنیم و به ناملایمات در حد مقدور اهمیت ندهیم .
از متون شما بسیار لذت بردم .
در پناه حق باشی .
ارادتمند همه نواندیشان : محمود

دیوونه پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

دوست عزیز سلام
الان که این صفحه رو خوندم باورم شد که فقط من نیستن که تنهام نمی خوام داداریت بدم می خوام بدونی که همه ماها تنها هستیم پس به امید روزهایی که شاد خواهیم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد