بعد از مدتها سلام

سلام به دوستان خوبم که  همیشه و در همه حال همراهم بودند
من بالاخره از سفر اومدم البته خیلی وقته که برگشتم ولی  مشغول امتحاناتم بودم به خاطر همین نتونستم زودتر از اینها آپدیت کنم میدونم بدقولی کردم چون الان دو ماه هست که آپدیت نکردم از همه شما دوستان عزیز عذر میخواهم
اما سفر؟!
خیلی از از شماها دلتون میخواست بدونید کجا میروم وچرا نمیدونستم دقیقا کی برمیگردم
اما باید بگم که این سفر با همه سفرهایی که رفتم خیلی فرق میکرد
آیا شما تا حالا  به درون خودتون سفر کردید؟
برام یه سری اتفاقها افتاد که باعث شد خیلی بیشتر به کارهایی که انجام فکر کنم
چون من دقیقا کارهایی میکردم که نباید نتیجش اینی میشد که میدیدم
تصمیم گرفتم که یه سفری به درون خودم کنم به کارهایی که از قبل انجام دادم نگاهی بیاندازم و ببینم چرا عکس چیزی که میخوام برام اتفاق می افته
این سفر باعث شد به خیلی چیزای دیگه برخورد کنم که اصلا ربطی به این اتفاقات نداشت اما خوب شد که به اینها رسیدم چون فهمیدم که این اواخر چقدر تغیییر کردم برای خودمم خیلی عجیب بود  که چطوری متحول شدم و بگردم ببینم نقطه عطف این تحول کجاست اما نتونستم پیدا کنم و زیاد مهم نبود این نقطه کی بوده مهم این ب
هرچی بیشتر فکر میکردم به چیزهای جدیدتر میرسیدم
سفر جالبی بود خیلی عمیق به رفتارو کردارم فکر کردم و دقیقا به اونی که میخواستم رسیدم
حالا امیدوارم دوستانی که میخواستن بدونن کجا رفتم و چه کردم فهمیده باشند بعضیها از من سوغاتی خواسته بودند  نمیدونم چه چیزی باید بهشون به عنوان سوغاتی بدهم اما میتونم بگم که شما هم این سفر را تجربه کنید گرچه شاید خیلی از شما ها در درون خودتون سیر کرده باشید  اما خیلی خوبه هر چند وقت یکبار باز هم سفر کنید و کارهایی را که کردید  را بسنجید.
در آخر هم عید غدیر خم را به تمام دوستان گلم و مسلمانان جهان مخصوصا سادات ها از جمله خودم :D با کمی تاخیر تبریک میگم.
شاد و پیروز باشید