یلدا مبارک

 

محفل آریائی تان طلائی . دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی . پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .  

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

دوستای جدیدم

   

 

  

 

اینا همسترای  نازنینِ منن دوستاى ناز کوچولوىِ جدیدم از وقتى که آوردم پیش خودم احساس میکنم وقتى که براى اینها میذارم ارزشش بیشتر از وقتى که براى آدمها میذارم حداقل آدم بهشون میرسه شایدگازت بگیرن اما میگى حیوونن نمى فهمند اما آدما چى ؟هر روز متوقع تر میشن و بى معرفت تر  

 


پ.ن1: نمیدونم چرا بعضی ها فرق کمک کردن و بیگاری کشیدنو نمی دونن؟
پ.ن2:به نظر من آدما جنبه کمک ندارند  یه کاری میکنن آدم زل بزنه چشماش بگه متاسفم از دست من کمکی ساخته نیست 

پ.ن3:از خودم بدم میاد وقتی می بینم داره از محبتم سو استفاده میشه
دارم سعی میکنم خودمو عوض کنم

پ.ن4: وای که چقدر از بد قولی بدم میاد اما همیشه اسیر بدقولی آدما شدم 

پ.ن5: اه چقدر غر میزنم  

پ.ن6: دیشب مامانم میگفت چقدر جوونای امروز بی حوصله شدن؟ خیانته اگه بخوایم برای ازدواجه اینها قدم برداریم  هنوز سختی نکشیدن بدونن زندگی یعنی چی چرا بدون صبر و حوصله میخوان یه زندگی رو اداره کنن.