ستاره

تو آسمونو که نگاه میکنم دو تا ستاره میبینم  هر کدوم از اون یکی کم نورتر
به یکی از ستاره ها که نگاه میکنم میبینم داره سو سو میزنه به قول خودش میخنده اما تو دلش هیچ نوری نداره
به ستاره دیگه یا همون ونوس خودمون سه ساله دارم نگاه میکنم اما اون دیگه حتی چشمکم نمیزنه
هر دفعه که میبینمش بهم میگه دعا کن نورمو از دست ندم
دفعه آخری که دیدمش بهم گفت : برو به خدا بگو ونوس یا همون ستاره غریبت دیگه خسته شده...
پ.ن برای این دو تا ستاره دعا کنید .

بابا جون روزت مبارک

بابا جون تو بی نظیری

بهترین بابای دنیایی
خیلی دوستت دارم
زحمتهایی که برام میکشیو حتما جبران میکنم

بابا جونم روزت مبارک

 

من کله شقم

 

من میگم هر دفعه به حرف مامانم گوش ندم ضرر میکنما اما بازم کله شقی میکنم

بنده خدا راست میگفتا من هی بهش میگفتم چرا نسبت به همه چی به چشم بد نگاه میکنی جواب میداد نه عزیزم تو سطحی به قضیه نگاه میکنی

پ.ن بیا حالا هی به حرف مامانت گوش نده باز هم ضرر کن