یلدا مبارک

 
هر وقت که به شب یلدا نزدیک میشیم خاطرات مختلفی از این شب تو ذهنم میگذره
از وقتی که یادم میاد توی فامیل دوره گذاشته بودیم  که هر سال شب یلدا خونه یه نفر جمع بشیم
همه بزرگ و کوچیک جمع میشدیم بهمون هم  خیلی خوش میگذ شت
یلدا بهونه ای بود کل فامیل دور هم باشند
اما این چند سال اخیر این رسم هر سالمون یادمون رفته
هر خانواده دیگه برای خودش شب یلدارو جشن میگیره
دیگه فامیل انسجام خودشو نداره
واقعا چرا دلیلش چی میتونه باشه؟
اما خاطراتش هنوز تو ذهنمه
 
روی گل شما به سرخی انار

شب شما به شیرینی هندوانه

خندتون مانند پسته

و عمرتون به بلندی یلدا

یلدا پیشاپیش مبارک

پ.ن1: عید قربان هم تبریک میگم
پ.ن2:بهترین روزها و شبهارو براتون آرزو دارم

روز دانشجو مبارک

 

امروز صبح که از خواب بیدار شدم این اس ام اس برام اومد
دست از طلب ندارم تا جان من برآید یا تن رسد به مدرک یا جان ز تن در آید
روز دانشجو مبارک(سرکاران امروز بیکاران فردا)مبارکباد
خوب منم فورواردش کردم به چند تا از دانشجوهای عزیز
جواهایی که دریافت کردم این بود:
1-سالها بعد باد برگهای دوران دانشجویی را برایت ورق ورق خواهد کرد و تو در میان اشکها و در اوج حسرت به گدشته لبخند میزنی. روزت

مبارک
2- مرسی گلم روز تو هم مبارک
3-فرشته ها وجود دارند اما بعضی وقتها چون بال ندارند ما بهشون میگیم رفیق
4-تا حالا یه بچه مارمولک تحصیل کرده رو تو یه پلاستیک پرس شده دیدی؟ اگه ندیدی یه نگاه به کارت دانشجوییت بنداز روزت مبارک دانشجو(

از این اس ام اس 3 رسید)
5-امیدوارم قبل از اینکه جان ز تن در آید مدرک از دانشگاه در بیاد. همواره پاینده باشی عزیزم
6-مرسی عزیزم روز دانشجو تو هم مبارک امیدوارم روزی برسه که تمام سوال بی جوابمونو از دانشگاه بگیریم .واقعا سرکاریم
7-در کوچه درس رهگذریم هنوز  وین راه دراز میسپاریم هنوز    از اول ثبت نام 100 سال گذشت   ما واحد پاس نکرده داریم هنوز  16 آذر روزت

مبارک
8-اگر دیروز 3 یار دبستانی از لب پنجره نور پریدند امروز ما هستیم که باید پرواز بیاموزیم  روز دانشجو مبارک
9- چند تا هم با این مضمون گرفتم روزت مبارک
در آخر هم خسته نباشید میگم به اونهایی که اصلا جواب ندادند
البته بگذریم از اینکه سکوت هم یه جوابه از قدیم گفتند سکوت بلندترین فریاده
این جمله بهونه ایه که بتونیم خودمونو گول بزنیم
یه خسته نباشید هم باید بگم به دوستانی که این اس ام اس های طنز آمیز را میسازند باید بگم که قدرت طتز ما ایرانی ها بسیار بسیار بالاست لااقل این

دیگه به همتون ثابت شده

دیروز امتحان میان ترم داشتیم بعد امتحان دوستان پیشنهاد دادند بریم بیرون
جای همتون خالی رفتیم  یه کافی شاپ
گفتیم و خندیدیم
رو کردم به همه بچه ها گفتم بچه ها  بهترین و خاطره انگیزترین روزهای زندگیمون همین دوران دانشجوییه
از این روزها خوب استفاده کنید
برای من که بهترین و پرتجربه ترین روزهاست دوست ندارم این روزها را با هیچ روز دیگه عوض کنم
اینایی که گفتم بهونه ای بود برای اینکه روز دانشجو را به همه دانشجوهای عزیز تبریک بگم

پ.ن1: دانشجو منحصرا کسی نیست که کنکور قبول بشه و دانشگاه بره دانشجو کسیه که همیشه دنبال علم و دانش باشه و بخواد که چیزی یاد

بگیره اما ممکنه حتی پاش به در دانشگاه هم نرسیده باشه
دانشگاه فقط  یه سمبله پس اونهایی که دانشگاه نمیرند  ناراحت نباشند تو هم میتونی دانشجو باشی  پس روز تو هم مبارک.
 پ.ن2:طرز فکر همه آدمها یک جور نیست.