م ا د ر

سلام دوست من
سلام عمرم
سلام عزیزم
سلام مامان خوب و نازم
فقط میتونم بگم خیلی دوستت دارم
همیشه میگی تا خودت مادر نشی نمیتونی احساس ما مادرها را بفهمی وقتی دلتنگ و نگران بچه هاشون میشن
خوب مامان من بی خود نمیگن که  بهشت زیر پای مادران است
همیشه محتاج آغوش پر مهر و محبتت هستم

روزت مبارک
پ.ن: قدر مادراتونو بدونید به خدا هیچ کس از اون دلسوزتر و مهربونتر پیدا نمیشه

 

 

 

 

 

خسته ام

 ببینم شما چقدر اعتقاد دارید که هر اتفاقی که تو زندگی آدم اتفاق می افته دست خودشه
یا اینکه فکر میکنید بیشتر زندگی آدم جبره
دیشب با کسی صحبت میکردم میگفت زندگی 10 درصدش دست خودته بقیش هر چی اتفاق بیافته دست خودت نیست
من میگفتم بیشتر واقعیات زندگی  ما دست خودمونه
میگفت نه اشتباه میکنی اگه توی شرایطش قرار بگیری دست خودت نیست همه چی دست به دست هم میدند که اون اتفاقی که نباید بیافته بیافته
حالا من اشتباه میکنم یا اون راست میگه؟


 پ.ن:چقدر سخته بعد از این امتحانای لعنتی که کلی هم به خاطرش بی خوابی کشیدی از خستگی زیاد  شبها خوابت نبره
از اون بدتر ذهنت پر از فکرای آشفته باشه
خداااااااااا من چقدر خسته ام؟!