عجب صبری خدا دارد

عجب صبری خدا دارد …. اگر من جای او بودم همان یک لحظه اول …. که اول ظلم می دیدم از مخلوق بی وجدان جهان را با همه زیبایی و زشتی ، به روی یکدگر ویرانه می کردم .عجب صبری خدا دارد 

 

 

از دیشب تا حالا فیلم کشته شدن اون دختر رو دیدم تصویرش جلو چشمامه و صدای پدرش که فریاد میزنه تو گوشمه 

خدایا کی میخواد جوابگوی خون این جوونا که پرپر میشن باشه 

حال بدی  دارم  خیلی بد 

دروغگو های مزدور

آخه چقدر دروغ چقدر حقه  تا کی؟ 

یعنی علنا به شعور ملت ایران توهین کردن 

من که باورم نمیشه 

۴ سال دیگه باید تحمل کنیم 

وای اصلا فکرشم نمیتونم بکنم

دوستت دارم

خدایا ازت ممنونم 

هر وقت ازت کمک خواستم زود جوابمو دادی 

چقدر از ته دل احساس خوشحالی و آرامش میکنم 

حس میکردم دارم راهی میرم که به مرداب می رسه اما تو نذاشتی 

خیلی وقت بود اشک نریختم اما الان  دارم از خوشحالی گریه می کنم 

خوشحالم همیشه در تمام لحظات کنارمی 

خدا جون دوستت دارم خیلی ی ی ی ی ی

من بد شدم

خدا من چه دختر بدی شدم 

دیگه مسخره نمیکنم دیگه به خودم مغرور نمیشم دیگه عیب کسی رو نمیگم 

خدا میخوام بگم غلط کردم 

آدم از هر چی بدش بیاد به سرش میاد  

دلم نمیخواد اینی که الان هستم باشم پریشون  پریشونم

پ.ن: خدا این چه امتحانیه ؟فردا رو به خیر بگذرون