بلند پرواز


- اینقدر بلند پرواز نباش
- تو چی کار داری با من؟
-آخر سرت میخوره به طاق آسمون بدجوری میخوری زمین از من گفتن بود و تو گوش ندادن
-من باید ریسک بکنم
-باید؟
-میفهمی؟
-به چه قیمتی؟
-به هر قیمتی نباید از هیچ چیزی ترسید
-امیدوارم از کارت پشیمون نشی

پ.ن:

۱.یکی از دوستان قدیمی ام  ایوب عزیزدر وبلاگ یک ژنرال بی لشگر بحثی جالب درباره زن آغاز کرده پیشنهاد میکنم یک سری به اونجا هم بزنید و از پست 4 فروردین این بحث را دنبال کنید
۲.آپدیت بعدی در روز 18 اردیبهشت یادتون نره بیاین

کمک زوری؟!مگه میشه؟

-تنها کسی که میتونه کمکش کنه خودتی
-چه کار میتونم بکنم واسش
-کمکش کن
-آخه باید ازم کمک بخواد تا کمکش کن
-تو باید کمکش کنی فقط خودت. فهمیدی؟
- به حرف من گوش نمیده اون باید تجربه کنه تا سرش بخوره به سنگ
-  اگه سرش بخوره به سنگ شاید دیگه نتونه بلند بشه
-اون باید بخواد  من نیمیتونم زورش کنم
- آره باید زورش کنی
...
آخه مگه میشه؟

 

بهترین سفرم

 

mashhad

- با کلی بدبختی  به این زنگ بزن به اون زنگ بزن بلیط رزرو کردم پس فردا میرم بلیط بگیرم 28 ام پروازمونه
- بابا چه خوب میشد مامان هم باهامون میومد
-عیبی نداره دفعه بعد ایشالله

فردای همون روز
- بابا مسافرتو کنسل کن
-چرا؟
- دیگه لازم نیست ما بریم داداش خودش داره میاد ایران
ما خواستیم اونو غافل گیر کنیم اون از ما زرنگتر بود
-کی میاد؟
-گفته برای سال تحویل ایرانه
-بابا اینجا که نشد بریم حداقل بریم یه شهری تو همین ایران خودمون
- باشه حالا بزار داداشت بیاد اون موقع تصمیم میگیریم

 

از اول فروردین تا 7 فروردین تو فکرو زبونمون هر روزش یه جا رفتیمو برگشتم
شیراز ، مشهد ،کاشان ، کردستان ، کرمانشاه ، یاسوج ...


8 فروردین
- مامان پس کی میریم مسافرت؟ تعطیلات تموم شد
-مهمون داریم دخترم نمیتونیم که بیرونشون کنیم
- اصلا بی خیال هیچ جا نریم بهتره

10 فروردین
- بابا خاله زنگ زد گفت ما میخواهیم بریم پا بوس امام رضا شما هم میاین باهامون بریم؟
- کی میخوان برن چیزی تا آخر تعطیلات نمونده  این روزا هم جاده ها شلوغه ولش کن توی فرصت دیگه میریم
- بابا تو رو خدا ما هم بریم

12 فروردین
ساعت 3:30 صبح   داخل حیاط حرم
چشمم که به گنبد طلاییش افتاد بغض گلومو فشار داد بهش گفتم یعنی اینقدر مقبولت نبودم 13 سال منو منتظر این لحظه گذاشتی؟
اما نه قسمت من امسال همین جا بود که فقط بیام پا بوس خودت با اینکه دستم به ضریحت نرسید اما باز هم  خدا رو شکر حداقل شایستگی اینو داشتم پا توی حرمت بگذارم
بعد از چند سال این سفر از بهترین سفرهام بود
جای همتون خالی برای همتون دعا کردم
امیدوارم سال جدید را هم با خوبی آغاز کرده باشید