مهر و رمضان

تنها کاری که دوست دارم این روزا انجام بدم پیاده وریه
اون هم غروب توی خیابونای شلوغ
حالا میگین این دختره زده به سرش همه عاشق جاهای ساکت و دنج هستن  این دوست داره بره  تو شلوغی
شلوغیو دوست ندارم اما از تکاپوی مردم خوشم میام
مخصوصا این روزا با آغاز شدن سال تحصیلی خیابونا بیش از هر روز دیگه ای شلوغه
نزدیک شدن به ماه رمضان هم مزید بر علت شده
ماه رمضان امسال یه حسنی که نسبت به سالهای پیش داره اینه که مصادف با شروع ماه مهره
این خیلی مهمه
غیر از عیدنوروز, ماه رمضان و افطاری دادنهاش بهونه خیلی خوبیه برای دید و بازدید و صله ارحامه
همین دید و بازدیداست که باعث میشه مهر و محبت توی دلای همدیگه بکاریم
ماه رمضان هم که دیگه احتیاجی به تعریف نداره
بدون دروغ بگم امسال اولین سالیه که از 2,3 ماه قبل برای آمدنش لحظه شماری کردم
خوشحالم که امسال هم توفیق پیدا میکنم به بهترین و بزرگترین مهمانیها که صاحب خونش خداست برم
غیر از عطر معنوی که این ماه داره عطر خوردنیای سفره افطار یه حال و هوای دیگه به آدم میده
من یکی عاشق لحظات افطارم
حالا فکر نکنید شکمو ام به خاطر خوردنش میگما نه شکمو که هستم ولی بی شوخی این لحظات بهترین زمان دعا و گرفتن حاجاته
این روزا و شبهای عزیز و از دست ندین
دعا فراموشتون نشه
برای بیماران, گرفتارا,.. برای همه و همه
اون گوشه ها   یه نظری هم به ما کنید دوستتونو فراموش نکنید
همگی با دلی صاف پر از ایمان و مهر و محبت و بدون نفرت بیاین که به پیشواز بهترین ماه خدا بریم