سال نو مبارک

 

 

هیچ بارانی نمی بارد ؛ مگر صفا دهد؛ هیچ گلی جوانه نمی زند ؛ مگر هدیه شود

هیچ خاطره ای زنده نمی ماند ؛ مگر شیرین باشد ؛ هیچ لبخندی نیست ؛ مگر شادی بیاورد

پس :

بگذار باران شوق بر زندگیت ببارد ؛ تا روحت را صفا دهد

گلهای عشق در دلت جوانه زند ؛ تا آنها را به دیگران هدیه کنی

خاطراتت قشنگ باشند ؛ تا همواره به یادشان بیاوری

لبخند بر لبانت نقش بندد ؛ تا شادی را بیفشانی

و بهاری بیاید تا بدانی ؛ باز هم فرصت بودن هست 

 

 

 

 

پ.ن۱: پارسال همین موقع ها بود روزای خوبی برام نبود  اما امسال برعکس 

پ.ن۲: جدا از بعضی از اتفاقها  امسال سال خیلی خوبی برام بود 

پ.ن۳: در سال ۸۸ اتفاقهای مختلفی در انتظارم نشسته دلم روشنه اتفاقهای خیلی خوبیه  خیلی کارا دارم که امسال انجام بدم خدا جونم کمکم کن

پ.ن۴: برای تو عزیزم آرزو های خوب دارم 

پ.ن۵:خیلی کارا دارم که امسال انجام بدم خدا جونم کمکم کن

پ.ن۶: دوستای گلم سال نو برشما مبارک باشه سال خوبی داشته باشید

ک - و

منفی بافی ... 

باید حرف زد تا سو تفاهم ها رفع شه 

خوشحالم ... 

خدایا برای دیروز قشنگت ممنونم 

  

عروس ساکت و آروم - سواحل فلورانس  - جام جم - قاب عکس چوبی - عطر جان پولات - استاد -مرد ایرانی یعنی کتک - نه عزای  و نه عروسی کسی - فقط عروسی تو ........

  

پ.ن: سعی نکنید بفهمید چی نوشتم

چون فقط خود خودم متوجه می شوم

این نیز بگذرد

این نیز بگذرد  

زمان همه چیز را مشخص می کند 

میدونی که صبر من خیلی زیاده