دروغ چرا؟



نمیدونم آخه این دروغ چیه که هر کی هر جا کم میاره میگه، حالا به هر قیمتی.

امیدوارم اونی که باید این مطلبو بخونه حتما یه سر بزنه،میخوام بهش بگم تو خیلی ضعیفی،ضعفت هم در صداقت و راستگوییه برو خودتو اصلاح کن چون بعدا برات گرون تموم میشه.

شاید اگه حقیقتو بهم میگفتی اینقدر ناراحت نمیشدم که وقتی فهمیدم دروغ گفتی ناراحت شدم،اینو هم بدون من هیچی از دست ندادم فقط تو یه چیز کوچیک البته به من نظر کوچیکه اما شاید برای خودت همه زندگیت  باشه ،از دست دادی و اون هم شخصیتته که دیگه براش به اندازه یک سر سوزن هم ارزش قائل نیستم.

نفرینت هم نمیکنم فقط واگذارت می کنم  به خدا و یه چیزیو هیچ وقت فراموش نکن که آدم دروغ گو هیچ وقت تو زندگیش موفق نیست.

زندگی

   





 

زندگی مانند یک بوم نقاشی است هرچه بر روی آن بکشی، همان می شود. می توانی رنج و محبت روی آن نقاشی کنی ، از طرف دیگر می توانی نقش عشق و شادی و خوشبختی بر آن بیفکنی  شکوه و عظمت وجود انسانی تو در این آزادی خلاصه می شود.

دلیل اینکه در این دنیا این همه رنج و عذاب وجود دارد این است که آدمها نادان هستند نمی دانند بر روی این بوم چه نقاشی کنند.

چرا خودم و خودم



سلام

 

خیلی از دوستان میل زده بودند یا در قسمت نظرات ازم دلیل نام گذاری این وبلاگ رو با این  عنوان سوال کرده بودند یا بعضیها هم انتقاد کرده بودند که اصلا این اسم مناسب نیست، شایداین اسم رو دلیل بر خودخواهی و غرور من میدونند اما ناشی از برداشت غلط اونهاست. البته بهشون حق میدم  اما منظور من از این اسم خودم وتنهاییهام هست .کلا هدف من از درست کردن این وبلاگ این هست که حرف دلمو بزنم شاید یک زمانی باشه که آدم نتونه  بعضی حرفاشو به زبون بیاره پس بهتره که یه جا بنویسه  و حداقل  تو دلش نگه نداره. منم هر  زمانی که این احساسو پیدا کنم میام اینجا حرفامو میزنم .

حالا فکر میکنم اون دسته از دوستانی که انتقاد کرده بودند و حتی گفته بودند که اسم وبلاگو عوض کنم فهمیده باشند که چرا این اسم رو انتخاب کردم.

میتوانی



 

میتوانی فرصت این را داشته باشی که گلها را بویی 
میتوانی امروزراهدیه ای بدانی و فردا را هدیه ای دیگر
میتوانی برگی پر معنا به برگهای دفتر زندگی ات بیافزایی
میتوانی بذرهای رویاهایت را بکاری و باورشان کنی
و کاش که بتوانی ببینی تا باران نباشد رنگین کمان نیست و تا تلخی نباشد شیرینی نیست
تقدیم به بهترین دوستم ساناز عزیز که خیلی دوستش دارم