عید فطر مبارک

بار پروردگارا تو خود گفتی در کتاب مقدس که بر نبی مرسلت نازل فرموده‏ای و قول تو حق است که ماه رمضان که در او قرآن نازل شده و مایه هدایت و رستگاری مردم و دلائل آشکار از هدایت و وسیله تشخیص حق از باطل می‏باشد، اینک ماه رمضان به پایان رسید «و فیوضاتش تا سال آینده از ما قطع شد» پس تقاضا می‏نمایم از تو به آبروی گرامیت، و کلمات تام و تمامت، اینکه اگر بر من گناهی باقی مانده ( و پاک نشدم) که هنوز آن گناهم را نیامرزیدی، و اراده حسابرسی او را داری، یا می‏خواهی به آن گناه باقیمانده عذابم کنی، و یا به اندازه گناهم عقوبت نمائی، تا اینکه طلوع کند فجر این شب، یا پایان پذیرد این ماه مبارک، مگر آنکه آن گناهانم را بیامرزی و از تقصیرم در گذری، ای مهربانترین مهربانان.  

 

پ.ن:عید همگی مبارک  انشالله که تونسته باشیم از این ماه استفاده کرده باشیم

انا لله و انا الیه راجعون

دیشب اس ام اس زد پدرم سی سی یو ست امشب براش خیلی دعا کنیا

گفتم چشم حتما دعا می کنم

شب که دعا میخوندم ملتمس دعا زیاد داشتم 

من پدر دوستم فراموش کردم وقتی  میخواستم سرمو رو بالشت بزارم یادم افتاد همینجور که دراز کشیده بودم براش دعا کردم

فکر نمی کردم که  فرداش توی  فیس بوک با این جمله مواجه شم 

انا لله و انا الیه راجعون

باورم نمیشه

اصلا باورم نمیشه

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم..... خانه اش ویران باد

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم..... خانه اش ویران باد

ستاره شادیت مبارک

چقدر لذت داره با شادی دیگری شاد باشی 

ستاره عزیزم برای نگرانیهات نگران بودم برای گریه هات گریستم برای  غم هات غم خوردم   

برات دعا کردم برات نذر کردم 

خدایا شکرت  

خدایا بهت گفتم رفته مشهد آخرین امیدش امام رضاست نذار دست خالی برگرده  

نذار بی اعتقاد بشه  

حال شب و روزشو میدونستم

ازت ممنونم دعاهامونو بی جواب نذاشتی 

ستاره با شادیت خوشحالم