Happy Valentine`s Day

valentine

گفتن روز والنتاین روز عشاقه
باید پسر برای دختر مورد علاقه اش و دختر برای پسر مورد علاقه اش کادو بخره
حالا یکی نبود که عاشقت باشه یا خودت  عاشق کسی نیستی  اون وقت چی؟
مگه تو خودتو دوست نداری؟مگه عاشق خودت نیستی؟
خوب واسه خودت کادو بخر
اشکالی داره؟
آدم باید اول خودشو دوست داشته باشه تا آمادگی دوست داشتن کس دیگه ای را پیدا کنه نظر شما چیه؟
من که فردا میخوام برم واسه خودم یه کادو خوشگل با یه عالمه شکلات بخرم
هم روز عشاق را گرامی داشتم هم یک کسی را دوست داشتم
هر کی با من موافقه دستاش بالا

روز والنتاین را به همه عشاق تبریک میگم
  شاد باشید

ربنای آخر

ashora

عرش می لرزید وقتی خاک می شد بسترت

آسمان واکرد چتری از محبت بر سرت


حنجر جبرئیل هم با نام تو تطهیر شد

تا رسید آن تیغ بی شرم و حیا بر حنجرت


نخلهای تشنه از تنهایی ات خم می شدند

تا شنیدند از لبانت ربنای آخرت


ای همه مظلومیت ، سیمرغ قاف عاشقی!

رنگ غربت داشت از روز ازل بال و پرت


در دل رود فرات از ماهیان باید شنید

مرثیه بر آن گلوی تشنه ی از خون ترت


ای خدای زخمهای آشنا و ناگزیر

وحی تو شد "هل من ..." و یک قافله پیغمبرت


کوفه کوفه شرمساری مانده در تاریخ و باز

کربلا در کربلا ماییم و زخم پیکرت!

سید حبیب حبیب پور

 

نتونستم چیزی بنویسم که از مظلومیتت بگم

دختر یا پسر؟

مامان: دخترم بیا این کارو انجام بده
       :مامان نمیتونم بلد نیستم
مامان:بیا یاد هم میگیری بالاخره باید یاد بگیری
       :این کارو من نمیتونم انجام بدم مشتاق هم نیستم یاد بگیرم
مامان: کاش پسر بودی
       :مامان بالاخره شما هم فهمیدی من اشتباهی دختر شدم؟


مامان یادته بچه که بودم من بین  اون همه پسر که ماشین بازی میکردند
نقش  من اون وسط مامان بوداما نقشمو بلد نبودم چرا که میخواستم من هم مثل اونها با ماشین بازی کنم
همیشه از اینکه دخترم ناراحت بودم دلم می خواست پسر باشم اما شما  بهم حرفهایی میزدید که تازه باید خوشحال باشم که پسر نیستم
بزرگتر که شدم از اینکه یه دخترم خوشحال بودم چرا که تنها دختر خانواده بودم نازمو خیلی میخریدین اون موقع بود که از دختر بودنم افتخار میکردم
حالا به اینجا رسیدم واقعا دلم نمی خواد که پسر باشم اما مثل اینکه با خصلت پسرونه خو گرفتم طوری که وظایف دخترونمو نمیتونم خوب انجام بدم
حالا هر کی بهم میرسه حتی دوستامم بهم میگن تو باید پسر میشدی. مامان حتی خود تو
بالاخره من باید چی باشم؟دختر یا پسر؟