تولد وبلاگم مبارک

 

سلام دوستان عزیزم

امشب معلومه که خبریه باز سرو کله من پیدا شد

یک سال پیش بود نمیدونم سرم خورد به سنگ, سنگ خورد تو سرم,یکی زد تو سرم,نمیدونم چه اتفاقی افتاد اومدم یه وبلاگ ساختم اسمشم گذاشتم فقط خودم و خودم

حالا کلی ماجرا داشتیم که چرا فقط خودم و خودم که اومدم یه پست اختصاص دادم برای پاسخ به این سوال که ذهن خیلی از دوستان را مشغول کرده بود(کسانی که این سوال توی ذهنشون وجود داره روی لینک چرا فقط خودم و خودم کلیک کنند) که اینقدر دوستان نگن تو چقدر خودخواهی که اسم وبلاگت اینه

وقتی که این وبلاگ را ساختم فکر میکردم یه جایی پیدا کردم بتونم حرف دلم را بزنم

اینجا را خیلی دوست داشتم و دارم و خواهم داشت

برام یه صندوق خاطرات شده بوسیله همین صندوقچه دوستای خوبی پیدا کردم که خیلی چیزها یادم دادند و خیلی هم دوستشون دارم و سعی میکنم به راحتی از دستشون ندم

از شروع سال جدید تا حالا تولد خیلی از وبلاگها و وبلاگ نویسها شرکت کردم خودم 2 تا تولد گرفتم یکیش تولد خودم دومیش تولد وبلاگ شبهای تنهایی من که بعضی موقعها هم اونجا مینویسم و امشب هم سومین تولد را میگیرم "تولد وبلاگ فقط خودم و خودم"

از روز تولد " فقط خودم و خودم " فکر نمیکردم این همه بازدید کننده داشته باشه که اینها همه لطف دوستان عزیزم هست که واقعا دوستشون دارم و هیچوفت محبتشونو فراموش نمیکنم

دوست دارم تا وقتی که میتونم اینجا بنویسم و این وبلاگ را سرپا نگه دارم

از همه دوستان خوبم

forgetful (شبهای تنهایی من),هیچکس(bofmens),دل آرام(مسافر سرزمین هیچکس),کیان(بوی باران), زهرا(ساعت تنهایی),فاطمه (یک تکه تنهایی ), زهرا(شیطون بلا), پریا(کلبه برفی من),مینا و حسین(وجود من),علی و آزاده(خیلی دور خیلی نزدیک) نازنین (کلبه کوچک من),فاطمه (سانای), حامد فردین(مرام خانه), پرنسس (یاس سفید),امیر(azerakhsh-it),سربدار(بهشت), امین(رویای قرمز),امیر حسین(وروجک جاهل),کیا(هر چه میخواهد دل تنگت بگو),نگار(از دل مهتاب),مرد پاییزی(پاییز),نازیلا(oneloveblue), مهتاب(شب سرد),شهاب(ختام),میرعلی(طواف), مازیار(کلبه آبی),فرید(bia2net),هادی(شبنم عشق),شادمهر(آهای خوشگل عاشق),محسن عارف(عشق تنها), نیما(شب غراموشی),وحید (domestic-wild),حسین (آهنگهای ایرانی و خارجی),مهدی (صدای سخن عشق),lonely(تنهایی یه عاشق),حسام(آیه های زمینی),حسام(فریاد در تنهایی),مهدی (دفتر عشق),الناز(unlimitedlove),حمید(حکمت تازیانه),لیلی(عطر یاس),محمد رضا و مونا(آشیونه عشقولانه محمد رضا و مونا), داوود خان(جلوه عشق),ئاسو(تنها شدن در پاییز غم),ایوب(ژنرال بی لشگر),کسری (شقایق روییده در کویر), مجنون(کجاست لیلی),دابی(dubbi),محمد(دارم از تو مینویسم), مهدی (زندون دل مهدی), صلیب نقره ای(silvercross), مهسا (آخرین ذرات موندن), تینا(tina-hoolo), هویت گمشده, نازنین,zedboys, رضا(یاور همیشه مومن),سولماز(antianjoman),محمد(هیچکس),ساناز(تقصیر من بود),گناه مقدس, مهرداد(پاپیون),تامی(بهترین دانلودها),شینا(با تو تا بینهایت),سیاوش(fonix),مقدس, عسل(seven),مریم(فصل آبی),afsoun,صادق(دیوونه خونه), حسین(قربون هر چی خوشگله),فاطمه(مگه عهد نبستی بی وفا),علیرضا(فرشته رویای من),علی(سرزمین دور),علی(برای دلتنگیهام),فرامرز(منم و یه دنیا تنها), آدم (بهشت جهنمی),مریم (فصل بی عشقی),امیر(sahel2007),مهندس طاهری(صدای بغض و سکوت),آتنا(دست نوشته های دلتنگی),امیر(کدامین واژه را باید فریاد کرد),مهدی(واژه کال), پویا(مرید راه عشق),ناگفته های مدفون, (کلبه خاطرات),میترا(نغمه های آفرینش),وادی عشق,سینا(دوباره سینا), پیام(چقدر چشمهای تو حسودند), بانو(به رنگ عشق),امیر(تنهاترین تنها کس تنهاییم),پارسا(خرابات نشینی),محمد و مرضیه,ملینا(melinalovable), محمد(یک شاخه زیتون),خاطره(خاطره کویر),اندرا(زندگی و عشق),بهزاد(یادداشتهای کودکانه),قول دادیم به هم...,آوا (یه روز بد),(هدف برای بینهایت),الهه(الهه باران),(درخت بید),تبار درد(تندیس تنهایی),mimic(حرفهای نگفتنی),(آخرین دقایق),امیر(صفحه دوست داشتنی),مرضیه و محمد,محمد(هم نفس),مهدی(طراح قالب),منتظر(نجوای شبانه),الهه(ایکاروس), جوجه(فقط خودم و خودت),دیبا(princessofneverland),رامین(سفرکرده),نیایش,جواد (امون بده),شیرین(شیرین بیان),مهرداد(godboygod),عرفان(erfan-online),جعفر(تبسم تلخ من),گلپسر(®GolPesa)

وخیلی دیگر از دوستان که اسمشون یادم نیست که این یکسال با شادیهام خندیدند و با ناراحتی هام ناراحت شدند و همه جوره همراهیم کردند تشکر میکنم امیدوارم همیشه شاد و سلامت و پیروز باشند