مرگ تدریجی یک رویا

آره واقعا نمیدونم چی بگم امیدوارم که خوشبخت بشی و یکی تو زندگیت بیاد بهتر از من

برای تو هم همینطور

میدونم با این جمله میخواستی عکس العملمو بدونی اما من چی میگفتم؟

اگه منطقی بخوام فکر کنم تو که تقصیر نداری مجبوری  ازت چی بخوام؟بگم بمون؟با این شرایط موندنتم فایده نداره بگم برو دلم طاقت نداره

هیچ وقت برای ماجرای سفرت عکس العملی نشون ندادم نمیخواستم حرفی بزنم که توی تصمیم گیریت دچار تردید شی نخواستم سد رسیدن به آرزوها و موفقیت هات باشم میدونم یکی از آرزوهات من هستم اما فعلا که  روزگار میخواد مارو از هم جدا کنه

دیگه دلم داره می ترکه میزنم بیرون  فقط تو خیابان راه میرم اما هیچی نه می بیمنم نه میشنوم  تند و تند ماشینها از کنارم رد میشن حواسم نیست با بوق ماشین به خودم میام میبینم وسط خیابونم

چقدر سردمه

وای خدای من خودت کمک کن

سوار ماشین میشم فضای ماشین کاملا  آماده بود

صدای موزیک :

بازم داری میباری ای دل تنها هیچی ازت نمونده ای دل تنها اون که رفته دیگه رفته بر نمیگرده بسه چشم انتظاری

نمیدونم که چی شد یهو شدی عزیزم تا به خودم اومدم دارم برات می میرم حالا که عاشقت شدم پشتمو خالی می کنی رفتی و راحت دلو از کی باید بگیرم

پشت سرم گریه نکن مسافرم مسافرم اشکاتو هی هدر نده باید برم جلوی راهمو نگیر نذار منم گریه کنم صلاحمون اینه عزیز باید برم سفر کنم

قلب منی جون منی عمر من هستی من همه کس من عشق من نمیذارم که حسودا بدزدنت مگه میشه بی تو باشم نفس منی

آروم آروم دارم از یادت میرم عشق من کاری کن دارم از دست میرم

زود رفتی گلم رفتی  داغت موند رو دلم حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم

 چقدر هم حس بودم با خواننده

راننده تو آینه دید دارم اشک میریزم هی برمی گشت نگاه میکرد منم تا جایی که میشد گردنمو چرخونده بودم سمت پنجره جاده رو تماشا میکرد  نگاه می کردم اما هیچی نمیدیدم

آخ دلم داره میسوزه کاش یه مشکل کوچیک باهم داشتیم حداقل میگفتم مشکل داریم اما همینطوری؟اینجوری برام سختتره

میدونم کلافه ای

وقتی بهت زنگ میزنم صدات گرفته میگم سرماخوردی میگی نه میگم پس چرا صدات اینطوریه میگی هیچی نیست

سابقه شب بیداری نداری اما چند شبه دیر میخوابی

میدونم برای تو سخت تره من اینجا دوروبرم پره اما تو تنها میشی

نمیدونم خودمم به صلاحمه که برم یا نه وقتی میخواستم برم سفارت دلم نمی خواست پامو بذارم تو

واقعا نمیدونم

اصلا راضی به رفتن نیستم اما فکر می کنم چاره ای ندارم

میدونم که برم نصف قلبم توایران جا میمونه

پ.ن ۱: چی بگم از این روزگار نامرد دلم برای تو و خودم میسوزه

پ.ن۲: تقصیر تو نیست تقصیر شرایط فعلی پیش اومدست که داره مارو بی رحمانه از هم جدا میکنه

بازهم یه روز دیگه

عاشقم من عاشقی بی قرارم کس ندارد خبر از دل زارم 

 

 

تو بودی تمام هستی و مستی راستی تمام قصه من تو تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم لب های بسته من 

 

نمی تونم نمی تونم خنده کنم دلم رو از خوشی ها آکنده کنم آخه تنهام آخه تنهام  

 

پ.ن۱: تو فرق میکنی؟

پ.ن۲: 

- صورت دختر با اشک قشنگ میشه

-یعنی دوست داری اشکشو در بیاری ؟من زیاد گریه ام نمیگیره 

-فکر میکنی ولی تو خیلی سرسختی 

 پ.ن۳: کلافه با فکر مشغول شبها خوابم نمیبره آخرش چی میشه میترسم برم دیگه اینجارو فراموش کنم.بمونمم صد تا مشکل دیگه

همه چی داشت تو ذهنم خوب پیش میرفت چه رویا ها ساختم برای خودم  

امشب زدی همشو خراب کردی نه داغون کردی 

شمارش معکوس شروع شد 

دلم میخوادعقربه  ثانیه شمار وایسه اما از یه طرفم دلم میخواد زود بگذره چون امید دارم ثانیه آخر ورق بر میگرده