اه حوصله ندارم  

امتحانامو یکی یکی دارم بد میدم  

............................................................

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جا بزار

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن
منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن ، پر عشق و خواهشم
واسه بودن کنارت ، تو بگو به هر کجا پر میکشم

منو تو آغوشت بگیر ، آغوش تو مقدسه
بوسیدنت برای من ، تولد یک نفسه

چشمای مهربون تو ، منو به آتیش میکشه 
نوازش دستای تو عادته ، ترکم نمیشه

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جا بزار
به پای عشق من بمون ، هیشکسو جای من نیار

مُهر لباتو رو تنو روی لب کسی نزن
فقط به من بوسه بزن، به روح و جسم و تن من




پ.ن1: این آهنگ شادمهرو خیلی دوست دارم
پ.ن2: چقدر خوشحالم حاضرم به خاطر اعتقاداتم از بهترین ها بگذرم با اینکه این بهترینها یه روزی آرزوم بود
پ.ن3: ببخشید که رفتم فقط به خاطر اینکه دیگه رو اعصابت نباشم
پ.م4: خیلی دلتنگم

ندا

 

 

ندا شدی کابوس زندگیم

ندا هر جا دنبال خبر میروم  با عکس تو روبه رو میشم

هر بار که می بینمت بغض گلویم را می فشارد  

ندا داغی بر دلمان نشاندی میدانم که از خاطرم نمیری 

ندا روحت شاد  و به پدرو مادرت صبر دهد

 

 

پ.ن : با این حال و روز حوصله ای بر درس خواندن نیست خوب شد که امتحانام عقب افتاد