سال نو مبارک

خدایا

مرا برکت ده

حدود مرا وسیع گردان

با من باش

و مرا از سختیها و بلاها بدور دار

تا محزون نشوم

 

 

 

 

سال 86 داره تموم میشه

کل سال  خیلی خوب بود اما این 2 ماه آخر بدترین روزهای این سال  برای من بود

هنوز باورم نمیشه اتفاقایی که این 2 ماه برام افتاد

توی بهتم

باور کردنش سخته

آخ که چقدر دردناکه برام حتی یادآوریش

نمیدونم بدشانسی آوردم یا چیز دیگه فقط بگم که باورکردنی نیست

هر سال از اومدن عیدو بهار خوشحال بودم و برای سال تحویل لحظه شماری میکردم

اما امسال با این همه اتفاقات بدی که برام افتاد دیگه اون حس هر سالو ندارم

تموم میشه دلم میخواد سال جدیدی که شروع میکنم سال خیلی خوبی برام باشه

پیشاپیش سال نو رو به همه دوستان عزیزم تبریک میگم امیدوارم سال خوبی  همراه با سلامتی و موفقیت داشته باشید

برای همدیگه سر سفره هفت سین دعا کنید برای منم دعا  کنید

دوستتون دارم

حرفی واسه گفتن ندارم

خدایا صدامو میشنوی؟خدایا پیشمی؟اگه هستی چرا حست نمیکنم؟
چرا همه میگن داری امتحانم میکنی؟چرا میگن حکمتی تو کارته؟آخه این چه حکمتیه؟
خدایا ناشکری نمیکنم اما ...
مگه نگفتی هر کسی رو به اندازه ظرفیتش امتحان می کنی؟
یعنی ظرفیت من اینه؟

   

میخوام بگم دوستت دارم

تا وقتی که دور بودی  دلم خیلی برات تنگ میشد حالا که نزدیکمی هر بار که میبینمت بیشتر دلم برات تنگ میشه

نمیدونم باید دور بود یا نزدیک

خیلی انتظار کشیدم که بازهم ببینمت

بعد از مدتها که دیدمت وقتی دستامو توی دستات دیدم تازه فهمیدم چقدر بیشتر از قبل دوستت دارم