دریا

 

وقتى شب کنار ساحل قدم میزدم با موجِ دریا بازی میکردم اون از من فرار میکرد من میرفتم دنبالش بعد نوبتِ اون میشد من فرار میکردم اون مى اومد دنبالم نم نم بارون میخورد تو صورتم دلم گرفت تو تاریکى نشستم رو شنها یه جاىدنج که هیچکى منو نمیدید یاد خاطراتم ۲ ماه پیش افتادم که اون روزهم نشسته بودم کنار همین دریا با خودم خلوت کرده بودم فکر میکردم اما اون روز فکر نمى کردم آخرین خاطراتِ خوب و با دوستاى گم شده خودم دارم
مثل یه فیلم تمام لحظاتی که با هم بودیمو توى ذهنم مرور کردم بى اختیار اشک از چشمام مى اومد دریا هم طوفانی شده بود حالا دیگه باد مى اومد اشکامو با خودش میبرد نم نم بارون کم کم داشت بیشتر میشد اشکمو قایم میکرد گله کردم به دریا همون دریایی که خاطراتِ خوب و برام ساخت دلم میخواست تا صبح بشینم اونجا فکر کنم اما دیدم بابا صدا میزنه خوب دیگه بسته باید بلند شم برم خوب نیست یه دختراونوقت شب تنها تو تاریکى کنار ساحلِ دریا...
اه که هیچوقت نمیشه آدم براى خودش باشه
اما متعجب از اینکه دریا هم انگار دلش به حالم سوخت آسمونم براى من اشک میریخت
شب اش خوابیدم حتى به فکرمم نمیرسید که ممکنه یکى از همین دوستم sms بزنِ ازم عذرخواهى کُنه...
چقدر سریع...  

نمیدونم باید گفت ایول تله پاتی...

نظرات 5 + ارسال نظر
سانای پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام خوشکلم
خوبی؟ ماهمانی ناز نازی
مامان خوبه؟

صلیب نقره ای پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.silvercross.persianblog.ir

سلام خوبی...خوشی...خوشحال رفتی دریا....امیدوارروحیه دریاوموج دریاااادم عوض میکند..اسمونی باشی....

صلیب نقره ای شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.silvercross.persianblog.ir

میلادباسعادت امام رضا(ع)برهمه مسلمین مبارک..نایب زیاره دوستان هستم...نایب زیاره دوستان خواهم بود

حسین یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.mywords2.blogfa.com

سلام
خوبی خانم.

خوش میگذره؟

نازنین یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام دیانای عزیزم .
خوبی خانمی ؟ خیلی ممنونم که همیشه به من سر می زنی و به یادم هستی . شما خیلی خانم و مهربون هستید .
از دلداری ممنونم .
راجع به دریا نوشتید: منم شب دریا را خیلی دوست دارم . البته در شب دریا هولناک به نظر میاد اما صدای امواج سفید رنگ زیباست.
چه جالب / دل به دل راه داره .و ان شخص به اشتباهش پی برد و از شما عذر خواهی کرد .
صمیمیت و دوستی خیلی لذتبخش است .
انشاء الله همیشه شاد و سلامت و موفق باشی.
خیلی دوستت دارم . می بوسمت .
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد